you are butiful I am the opposit

jag har ångrat mig när det gäller fördjupningsarbetet, jag ska istället inte bara skriva om minimodet utan också om hippiekulturen och även om fler modeikoner än twiggy.



ps. färgade håret det blev förfärligt. rött som vin, inte rött som,.. eh rött. eller som den irriterande jobbiga röda gamla klocka som står på mitt bord och tickar för fullt så jag blir mer stressad än vanligt. det verkar ju ge positiva effekter eftersom att jag redan kommit jätte långt med fördjupningsskiten. :] men nu ska jag sova så klockan ska ut!! men dränka mina sorger över håret, det ska jag också göra.

peace out

Kommentarer
Postat av: josen

lägg upp before and after pix!

2008-09-09 @ 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0