help me

jag vill gå dans gymnasie!! så mycket. men jag vet inte om jag orkar åka till gbg/kungälv så gott som varje morgon i tre år.. eller är det värt det? då kanske jag kan gå singel i göteborg istället, som jag egentligen vill ännu mer än stenungsund. men kommer jag gå in i väggen då? hur blire med Tkk? gosh, all these questions running through my head.
hur långt når man med 270p? okej, jag ska[vill] höja mig i 6 ämnen till så jag får 300p jämt. how cool isn't that.
men är det nödvändigt? -nope.
vill ja det? -yeeeees.
kommer det ta way to much freetime?- yeeees.
är det värt det?- have no idea.

[jag har vart ledig sen i måndags kväll!] det är rekord. har ALDRIG 2 lediga dagar irad annars.
it's feck'n amazing!

Kommentarer
Postat av: mickepicke

baah! du ska göra som pedro säger: "i follow my heart." men nej, det är inte värt det om du inte behöver det strumpeunge! om du går i skola här i gbg kan jag bjuda dig på äckligt mycket godis och sovplats. hur som helst så kommer du säkert få roliga år framöver, oavsett hur du gör! :D det är inte världens viktigaste val. det viktigaste är hur man mår. och du! som min nya husgud markus krunegård säger: det är inte hur man har det, det är hur man tar det.

PUSS!

2009-01-19 @ 23:09:06
Postat av: Mellis

det blir den skolan om du erbjuder mig så mycket fint:D haha ;)

2009-01-20 @ 23:47:13
URL: http://myfairyland.blogg.se/
Postat av: Lilli

Sv: Den är sjukt bra! =)

2009-02-07 @ 16:38:17
URL: http://beerbatovci.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, gör som du själv vill! Tänk inte på alla andra. Detta är ditt val! Du kommer ha tre underbara år oavsett vad du väljer! Jag satt på en buss minst 2 timmar varje dag i tre år. Jag lovar, det finns massor av roliga saker som händer på en buss! Lyssna på dig själv! Vad vill du göra? =)

Och även om det tar mycket fritid.. Jag lovar, du kommer ha tid att leva livet efter de tre åren med! =) Vad känner du för just nu? Hoppas du redan valt! Jag är lite efter här ;) MEn vet att du väljer/valde rätt sak att göra!

Hoppas ni har det skoj i *ungern nu!

Pusspuss

2009-02-21 @ 02:38:00
URL: http://niclasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0